• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81215
+
-

توقیف 499 هزار لیتر  سوخت قاچاق

قاچاق
توقیف 499 هزار لیتر  سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۴۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهر‌های زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار خبر داد. 

سردار «محمد قنبری»، فرمانده انتظامی استان، در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در بیان جزئیات توقیف بزرگ‌ترین محموله قاچاق گفت: طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه با قاچاق سوخت با محوریت کنترل خودرو‌های ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی تشدید شد. 

سردار قنبری بیان کرد: در مدت یک هفته گذشته ضمن شناسایی و دستگیری اعضای 4 باند حرفه‌ای قاچاق، تخریب ۹ دپوی سوخت، ۱۰۷ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع در شهر‌های زاهدان، سراوان، ایرانشهر و چابهار کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در این رابطه در مجموع ۴۹۹ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل ۱۸۷ هزار و ۲۳۱ لیتر گازوئیل، ۱۵۰ هزار لیتر نفت کوره، ۷۳ هزار و ۱۰ص۴ لیتر بنزین، ۶۱ هزار و ۷۲۰ لیتر نفت سفید و ۲۶ هزار و ۹۴۹ لیتر قیر قاچاق کشف شد. 

وی با اشاره به معرفی افراد متخلف به مقام قضایی تصریح کرد: پلیس در برخورد با کالای قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید